دانلود آهنگ جدید سعید شهریاری به نام مادرم

دانلود آهنگ جدید سعید شهریاری به نام مادرم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 
متن دانلود آهنگ جدید سعید شهریاری به نام مادرم
 
 
با تموم سختی ها عاشقانه خندیدی
تو تموم این روزها بی بهونه بخشیدی
با تو میگذرم از شب از تمام تاریکی
هر چی از خودم دورم تو همیشه نزدیکی
ای همه ی هستی من وجود من
دار و ندار من تویی یه وقت نری ببین نگام غرق غمه بدون تو
بزار همیشه حس کنم وجود تو . . بی رضایتت هیچم من بدون احساست
بی نهایتت هیچم من نمیرم اونجایی
که نباشه لبخندت میکنه چه آرومم
سوره ی گلو بندت
مادرم حلالم مادرم حلالم کن مادرم
ای همه ی هستی من وجود من دار و ندار من
تویی یه وقت نری ببین نگام غرق غمه بدون تو
بزار همیشه حس کنم وجود تو

             

 
دانلود با کیفیت 320
 
 


بازدید : 811 | تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394 ساعت : 13:56 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: